خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

گله دارم - ۵۹

تنهایی را دوست دارم .
عادت کرده ام که تنها با خودم باشم ،
دوستی میگفت عیب تنهایی این است که عادت میکنی خودت تصمیمی می گیری، تنها به خیابان می روی، به تنهایی قدم میزنی .
پشت میز کافی شاپ تنهایی می نشینی و آدمها را نگاه میکنی ، ولی من به خاطر همین حس دوستش دارم .
تنها که باشی نگاهت دقیق تر می شود و معنا دار ؛ ... چیزهایی می بینی که دیگران نمی بینند،
در خیابان زود تر از همه میفهمی پاییز آمده و ابرها آسمان را محکم در آغوش کشیده اند میتوانی بی توجه به اطراف، ساعتها چشم به آسمان بدوزی و تولد باران را نظاره گر باشی.
برای همین تنهایی را دوست دارم
زیرا تنها حسی است که به من فرصت می دهد خودم باشم
با خودم که تعارف ندارم
سالهاست به تنهایی عادت کرده ام....
نظرات 4 + ارسال نظر
نسیم پویان پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 08:32 http://jot.blogsky.com/

تنهایی زودتر آدم رو فهیم میکنه تمام تمرکزت روی احساساته خودته نه واکنش دیگران و این اولین قدم هست واسه بزرگ شدن...

سلام
حضورتان سبز
با نظرت کاملا موافقم

مسافر پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 11:59

بعضی وقتها ..نه همیشه فکر میکنم اگه تنهاییم نبود.خیلی تنها بودم.واقعا در تنهایی همه چیز رو دقیق تر می بینیم .منم خیلی تنهاییهام رو دوست دارم

پس بیا ره توشه برداریم قدم در راه بی بازگشت بگذاریم ببینیم آسمان هر جا آیا همین رنگ است؟
منم عاشق تنهایی هستم چون کسی نیست با اعصاب آدم ور بره

کوروش پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 12:51 http://www.korosh7042.com/

اتهایی لعبت طناری است
که همیشه و همه گاه
به خلوت خود راهمان نمی دهد

داداش من همیشه عاشق کامنت هات و علی الخصوص فی البداهه هات هستم

سارا پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 14:44 http://18sara.blogfa.com/

سلام عموجونی
این دلنوشته خیلی قشنگ بود
فک کردم ازم دلخور شدید یا متنفر
چون دیر جواب دادید
همون جریانس دیگه
میدونم که یک دلبستگیه احمقانس وشایدم زود گذر ولی فکرمو بدجوری مشغول کرده
بگذریم حال عمو جون خودم چطوره؟
خوبید انشاا..(آره حتما خوبید
خداروشکر
خوش بحالتون که میتونید بنویسید
کاش منم بلد بودم و استعداد داشتم مثل شما
آدم با نوشتن سبک میشه وقصه های دلشو با شعر یا دکلمه بیرون میریزه
راستی عموی خوشگلم شاید نتونم زود به زود بیام
قراره به مامانم کمک کنم تو کارای خونه بعدشم خرید عید

وقت کردم میام واسه خوندن نوشتهای بی نظیرتون
فدای شما سارا

سلام خوشگلم
خوبی عمویی؟
خیلی ممنونم که اینجا حضور داری
اوکی عمو جان
کمک به والدین مخصوصا تو این روزا خیلی خوبه
عمو جون در مورد قضیه اون طرف هم مراقب باش بیگدار به آب ندی نگذار این ارتباط خودش بشه یه موضوع واسه اذیت کردن خودت
خواستی میتونم راهنمادیت کنم عمو جان
مراقب خودت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد