خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

روزانه - 420

دوست داشتن درست از جایی شروع می شه که
ضربان قلبت با دیـــــدنش غیر طبیعی بزنه ............

نظرات 8 + ارسال نظر
خاطره سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 16:11 http://rahalost.blogsky.com

دوست داشتن چیز عجیبی نیست همین که تو دلت بگیرد و من نفسم......اما کاش دیگه نشه یه درد تازه...

ایکاش

محبوب شگفت زده سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 16:19

دروووووووووووووووووووووووووووووووووووووود عزیز

به به! کیف کردم جون محبوبی... این همه انرژی و پشت اون عکس اخمالو قایم کرده بودید که چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا وکیلی روحم شاد شد این عکس و دیدم ... جا داره الان فریاددددددددد بزنم THAT'S IT باکلی تشدید .......

Sorry دیرم شده باید برم سر کار. برگشتم هم مطالب و میخونم هم بقیه احساسات و بروز میدم...

مهربووووووووووون... مهربون، مهربون، مهربون

مخلصم عزیز تو لطف داری

محبوب در حال پوشیدن مانتو سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 16:29

ضربان قلبم داره لی لی میره ه ه ه ...

مهربووووووووووووووووووون، مهربون، مهربون، مهربون

چرا ؟

سارا سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 19:06 http://18sara.blogfa.com/

وای عمویی منم همین طور بودم البته هنوزم هستم ولی کم
قلبم تند میزنه وقتی بهش فک میکنم

سعی کن بهش فکر نکنی وگرنه چین و چروک صورتت زیاد میشه ها

ب ه س سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 23:50

قلب ما دیگه ضربان نداره رفیق :(

ای داد
دلم به این خوش بود که لا اقل تو مقاوم هستی تو دیگه چرا عزیزم

کلبه ی تنهایی من چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 08:31 http://kolbeyetanhaiyeman.blogsky.com

آره
همینه

محبوب چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 20:51

لی لی رفت چون عکس یه مهربون و با لبخند دیدم دیگه ه ه ه یکی و که دوست دار میشم لی لی میره قدرت خدا

عجب شیطونی هستی
دمت گرم با این روحیه خوبت

محبوب پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 01:28 http://mahboob-mahboob.blogsky.com

مگه تو این دنیای مجازی مجالی واسه شیطنت باشه. تو دنیای واقعی که همش باید خانم خانما باشیم سن و سال که بالا میره
تازشم لبخند انرژی زا که میبینم روحیم دوپینگ میکنه خوب تر هم میشه

متسفانه راست میگی
بشاش بودن و شاد بودن رو خیلی ها با جلف بازی اشتباه میگرن
همین آدم ها
روابط اجتماعی رو با هرزگی هم اشتباه میگیرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد