خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

گله دارم - 75

به سلامتی همه اونهای که دستت رو میگیرن که بلندت کنن
نه اونهای که شونهاتو میگرن که برن بالا  

هـمـه آدمـایـی رو کـه پـــرو بال بهشـون دادیم  

 روی شـــونمون تمـرین پـریـدن کــردن
بـه سـلـامتـی شـونـه هـــامون
کـه ایـن روزهـــا خـیـلـــی تـنـهـــــان

نظرات 8 + ارسال نظر
مهستی شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 20:21 http://mz991.blogsky.com

سلام علیرضا خان .

چند وقتی شاد دیدمت شاد شدم ولی گویا...

دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت
دائما یکسان نباشد حال دوران غم نخور.

والا وقتی لطف امروزت بشه وظیفه فردا دیگه ....

محبوب شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 22:37

به سلامتی اونهایی که لبخند میزنن و هر چی میای خونشون عید دیدنی نمیان خونمون عید دیدنی

حق داری
کم لطف شدم ولی به خدا سرم خیلی شلوغه

رها شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 23:19 http://zendooneman.mihanblog.com

به سلامتی اونایی که تو اوج سختی ها و مشکلات. به جای

اینکه تَرکمون کنن درکمون می کنن .

دمشون گرم

حقی یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 08:10

به سلامتی خودت

با ترانه ی افسانه ی من آپم

خدمت میرسم حمید خان

کلبه ی تنهایی من یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 09:26 http://kolbeyetanhaiyeman.blogsky.com

راست میگی مسافر
متاسفانه منم خیلییییی بهش بها دادم خیلی بهش پر و بال دام و اون روی شونه های من.....
به سلامتی شونه های من
به سلامتی شونه های تو که خوب میفهمم دردت چیه
و به سلامتی شونه های همه ی تنهاهای دنیاااااااااا

نوووووووووووووششششششششششششش

امید یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 09:41 http://garmak.blogsky.com/

و به سلامتی اونایی که روی شانه هایمان بالا رفتند و دست ما را هم گرفتند و بالا کشیدند

به قول پارک علت خنده بازار
داریم یه همچین کسانی؟ وااااا

رز یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 10:48

مرسی که روز زن به یاد منم بودید داداش

چند روزی نبودم... مادر شوهرم عمرش رو داد به شما... درگیر مراسم بودسم... بازم مرسی

خدا بیامرزتشون

کلبه ی تنهایی من دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 09:39

بیا این ۲ تا پستم رو بخون و نظر بده
مرسی

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد