خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

روزانه - ۳

صدای اس ام اس

فرستنده : من خیلی تنها هستم ، میشه با هام از طریق اس ام اس صحبت کنیم؟

جواب: من زن و بچه دارم ، به درد تو نمیخورم

فرستنده: اتفاقا تو بیشتر به دردم میخوری

جواب: بی خیال ما شو

فرستنده: من طلاق گرفتم، خونه داداشم زندگی میکنم، اون خیلی عوضیه ، زنش همیشه مراقبمه

جواب: خوب از من چه کمکی بر میاد؟

فرستنده: بیا من رو سیغه کن

جواب : اون وقت تورو کدوم خونه نداشتم شما رو ببرم؟

فرستنده: جا زیاده

جواب : خوب میخوام، شرایط چی هست؟

فرستنده: شرایطی نداره فقط یه پول تو جیبی

نظرات 2 + ارسال نظر
خواننده خاموش شنبه 29 آبان 1389 ساعت 11:27

سلام داداشی . این چند روز اینترنتم قطع شده بود از حال و روزت بیخبر بودم ولی خودمو رسوندم . منتظر تراوشات خلاقانه ذهن تند و تیزت هستیم

مخلصیم

LonelY.GiRl شنبه 29 آبان 1389 ساعت 21:58 http://sokute-mobham.blogsky.com/

این جور آدما زیادن :)
ازم سوال پرسیدی که نوشته ها مال خودته؟ نه٬ همش دست نوشته های من نیست
پرسیدی واقعا عشقی برام هست؟ حضور فیزیکی داره؟ بازم نه٬ واسه من عشقی وجود نداره

شاید برات جای بسی خوشبختی هست که حضور فیزیکی نداره چون اونوقت هر روز بد تر از دیروز
مثل من
دست نوشته های هر کی که هست ای ول داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد