خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

پَ نه پَ - ۵

په نـه پس !!!

رفتم مرغ سوخاری بخرم. . .

یارو میگه همین‌جوری میبری؟! ؟! ؟!

په نه پـــس ، یه شــــــورت پاش کن جلو مهمونا خجالت نکشه. . . ! ! !


کبوتر اولی: بق بقو ...

کبوتر دومی: بق بقو؟

کبوتر اولی: په نه پـــــس !!!

قوقولی قوقو


تاکسی نشستم. . .

میگم آقا پیاده میشم. . .

میگه نگه دارم؟! ؟! ؟!

په نـه پس ؛

چه کاریه. . . ! ! !

...خودمو پرت میکنم بیرون. . . ! ! !

دیگه بالاخره شمام خسته شدی از صبح پشت فرمون. . . ! !


زدم پشه مثل پوسترچسبیده به دیوار اتاق،دوستم میگه :مرد ؟؟

میگم په نه پس! داره تمارض میکنه،باید کارت زرد بگیره!

 

دارم فیلم میبینم ... زنه توش بیکینی پوشیده ...

مامانم اومده میگه فیلم خارجیه ؟؟!!

پَ نه پس ! مختار نامست یه چند قسمتش تو سواحل انتالیا فیلمبرداری شده !

 

صبح دارم کفش می پوشم برم سر کار..بابام اومده میگه داری میری؟؟په نه پس.......داشتم خواب مسابقه دو میدیدم اومدم کفش بپوشم برم تو مسابقه شرکت کنم

 

رفتم میوه فروشی میگم گوجه کیلویی چنده؟ میگه میخوای بخری؟ پـه نه پـَس میخوام یه برآورد نسبی از نرخ تورم و تاثیر شاخص های جهانی اقتصاد داشته باشم، انتخابات بعد کاندید شدم تو مناظره به ملت نشون بدم


تو خیابون دست دوست دخترمو گرفتم دارم رد میشم

دختر خالم دیدتم میگه اااا دوست دخترته؟؟؟گفتم په نه پس !!!!!!!

کوره دارم از خیابون ردش میکنم ثواب داره....

 

دارم تو خونه رو ترد میل میدوام بابام میاد میگه داری میدویی لاغر کنی...!! په نه پس !!!کلاسم دیر شده عجله دارم

 

زنگ زدم ۱۱۰، یارو پرسید اتفاقی‌ افتاده؟ په نه پس

شما زنگ نزدید نگران شدم، گفتم حتما اونجا اتفاقی‌ افتاده!!!

 

دارم دعا میکنم خدا میگه : دعا میکنی که اجابت کنم؟

میگم په نـه پس دارم دعا میکنم ببینم اگه فرشته هات خوابن بزنم ماهواره نیگا کنم

 

یارو اومده خونه رو ببینه واسه خرید. تا طبقه سوم با پله اومده میگه پس اینجا کلا آسانسور نداره!! په نه پس آسانسور داره ولی از طبقه چهارم شروع میشه !

 

بعد از کلی کلنجار رفتن با شریکم بهش گفتم باید از هم جدا شیم ...

میگه یعنی جداً ازهم جدا شیم؟

په نه پس من فقط عاشق اینم حرف قلبتو بدونم الکی بگم جدا شیم، تو بگی که نمیتونم

 

یه یارو تو بانجی جامپینگ داشت بالا پایین میرفت. . .

دوستم میگه اگه این کش پاره بشه می خوره زمین داغون می شه؟! ؟! ؟!

په نه پس، می خوره زمین هوا میره نمی دونی تا کجا میره. . .

 

یه بار تو خیابون با دوستام داشتم راه میرفتم بعدش پام پیچ خورد افتادم زمین بعد دوستم گفت میخوای کمکت کنم گفتم په نه پس من اینجا میمونم مقاومت میکنم شما فرار کنید


اول صبح بابا بزرگم تو راه دستشویی یک باد اساسی ول میده ، دادشم خمیازه می کشه میگه بابا بزرگ بود ، میگم په نه پس مرغ سحر بود ناله سر کرد

 

رفتیم پشت بوم بخوابیم دوستم نصف شب پا شده میگه چقدر ستاره شب شده ؟

پ نه پ روز بوده خدا کاری نکرده رفته روو اسکرین سیور ...

 

داریم لوازم میزاریم توی ماشین که بریم مسافرت

همسایمون میگه دارید میرید مسافرت؟

په نــه پس قراره از امشب توی ماشین زندگی کنیم

 

به مامانم میگم قوری کجاست ؟ میگه میخوای چای بخوری ؟!

پـه نــه پـس میخوام دست بکشم روش شاید غولی چیزی ازش درومد!!!!!! ـ


نظرات 4 + ارسال نظر
کلبه ی تنهایی من پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 09:45 http://kolbeyetanhaiyeman.blogsky.com

سلام
همون پَ نه پَ ها باحال تر بودن .
دیگه تحویل نمیگیری!!!!
پست جدیدم رو بخون یه راهنمایی بکن
هرچند میدونم خودتم دلت خونه

چشم
حتما سر میزنم

یک ماما با چکمه های سفید پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 09:50 http://newmidwife.blogsky.com

...اوج خلاقیت هموطنان ایرانی

این پ نه پ تکه کلام هموطنان آبادانی هست و هر کس کمی رو با آبادانی ها سر کرده باشه حتما دو سه نمونه از این ها رو شنیده

roz پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 10:20 http://shosho.blogsky.com/

salam agha ali reza khobid?? man hamishe webeshoma ro mikhonam o hameye weblog haii ro ke add daram vali nemidonam chera dasto delam be neveshtan nemire.. albate bishtar vase mashghaleye kario darso zendegiye ke kolan ro doresh dar draftam.. chand ta safar name daram ke mikham benevisam ke sabt beshe vali delam be neveshtan nemire.. ye alame enerjie mosbat mikham ke shoro konam.. az on khone ghabli ke khate telefon nadasht dar omadimo khone kharidim.. khada hamejore dare saportam mikone.mamnon az inke be yade man boode. be khatere shoma ham ke shoode shoro be neveshtan mikonm htman.. misi

سلام شوشو جان
قبوله که برای نوشتن باید دستت به نوشتن بره ولی با استعدادی که از تو سراغ دارم میدونم که نوشته هات بهترین خواهد بود
ممنون که سر زدی
شاد باشی

سپهر پنج‌شنبه 13 مرداد 1390 ساعت 00:04 http://sepehrsantoor.blogsky.com

درود
بسیار زیبا و جالب مینگارید.
از این سبک نوشتنتون لذت بردم
بهروز باشید
بدرود

درود تا بدرود
شما نگرشتون به مطالب زیبا و جالبه
شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد