خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

روزانه - ۱۴۷

مزاحم آدمی که مشغول فراموش کردن شماست نشوید!...هیچ قاتلی دوست ندارد هنگام کشتن کسی، مزاحمش شوند!!...

نظرات 6 + ارسال نظر
یزدان پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 13:01

سلام داداش خوبی؟ ببخشی این روزا کم میام نت.برای همینه که کم کامنت میذارم.راستی خیلی خیلی خوشحالم که بازم نوشتنو شروع کردی
اگه آدمی در حال فراموش کردن من باشه منم خیلی راحت اونو فراموش می کنم.تصور می کنم این وسط اون مقتوله که منو داره از دست میدهبه قول معروف برای کسی بمیر که برات تب کنه

سلاااااااااااااااااااااااااااااام دادشه گلم
بابا یواش یواش داشتم نگرانت میشدم
من نمیتونم کسی رو که داره من رو فراموش کنه فراموشش کنم و همش مزاحمش میشم از شما هم آدرسی نداشتم که مزاحم بشم
با خط آخر کامنتت موافقم هوارتا
شاد باشی داداش

رز پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 22:52 http://shosho.blogsky.com

ولی چشم که باران میشود دوست دارد نوازش دستی بر گونه هایش.. و بدنی از التیاب دور بودن اغوشی میطلبد

گندم جمعه 28 مرداد 1390 ساعت 00:41

به نظرم آدمی که مشغول فراموش کردن ماست لیاقت ِعشق یا توجه ی ما رو نداره!

اوهوم

می دونید این پستو که خوندم یاد یه جمله از افلاطون افتادم: هرگاه نتوانستی کسی را فراموش کنی بدان هنوز هم در خاطرش هستی....شما با این جمله موافقید؟؟
تازه مگه فراموشی ممکنه؟!

خاطرات همیشه تو ذهن حک میشن پس فراموشی غیر ممکن هست

زهرا جمعه 28 مرداد 1390 ساعت 02:41 http://lovely-lover.blogsky.com/

چه قد خوب گفتین واقعا!!!

منا شنبه 29 مرداد 1390 ساعت 00:05 http://maaz0n.blogfa.com

من از خودم داغون

نوشته های شما هم . . .

مازون جان این فقط یک قصه هست و شاید تو عالم حقیقت اصلا وجود نداشته باشه
یه چیزی که تو نوشتن اذیتم میکنه این هست که گاهی تو شخصیت " من " گیر میکنم و کلا اعصابم میریزه به هم امیدوارم که این موضوع ادامه پیدا نکنه

برات شادی آرزو میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد