خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

آرزوهای شما

دوستان عزیز

میخوام تو این پست آرزو های شما رو بدونم

شما آرزو هاتون رو لطفا در قسمت نظرات بزارید من هم بدون ذکر نام میخوام به صورت ۱ ۲ ۳ اینا رو بنویسم و ساله دیگه همین موقع ازتون راجع به بر آورده شدنش میپرسم

خواهش میکنیم صادق باشید و اسم شما به صورت امانت نزد من میمونه



۱ - آرزو دارم سال آینده سالی باشه که توش همه آدمهای مثل من بتونن از خودشون رها بشن و اون آرامشی رو که دوست دارن بدست بیارن -


۲- آرزو میکنم پذیرشم  تو اوضاعی که نمیتونم توش تغییری ایجاد کنم  زیاد بشه و قبول کنم خدا هر آنچه به صلاحم هست رو ردیف کرده و مبارزه الکی نکنم


۳-. این موقع باز دانشجو باشم و استرس کنکور واسه ابد از زندگیم رفته باشه بیرون



۴. با خودم کنار اومده باشم و بفهمم آخرش از زندگی چی میخام آخه من لا مصب



۵. خدا محکم تر دستم و بگیره و نزاره ازش دور شم...


۶- دلم میخواست.... مردم درهمه احوال باهم آشتی بودند و کمر بر قتل یکدیگر نمیبستند.................

۷- خدایا یا دردهامو اندازه توانم کن....یا توانم رو به اندازه ی دردهام....تا کمتر گلایه کنم و بیشتر شکر....


8- آرزو دارم سال بعد من باشم و آزادی باشد



9- به خدا نزدیک تر بشم ..
10 - کنکور قبول بشم و ی شغل خوب پیدا کنم ..
11- ی سفرم برم کربلا ..


12- شماره ی 8 با یه تغییر کوچیک

آرزو دارم سال بعد من باشم و ازادی باشه 

13- -سال دیگه اگه عمری باشه کنار عشقی باشم که عشق باشه .......و زندگی کنم...زندگی.....سالی که گذشت براممممم جدایی و درد بود و شکست ــــــ .امیدوارم برای تو سال آینده سال خوبی باشه ..... پدر من یکی که در اومد .الهی عاقب همه به خیر باشه تو سال آینده .. انشا الله .
 

14- یه عالمه آرزو دارم... قول بده همشو بنویسی..
15. سلامتی خودم و خانواده ام
16. شادی همه دوستام و موفقیتشون
17. به خیر و خوشی حل شدن مشکلات کشورمون
18. آزادی همه زندانیان بی گناه و از جمله سیاسی
19.حل شدن مشکلات مالی مردم عزیزمون
20. ماشینخریدن خودم
21. مادر شدن خودم... البته اول باید همسرم رو یعنی پدر بچه ام روپیدا کنم
22. بهبود حال بیماران
23... خیر و صلاح همه جوونهای مملکتم
24. دیگه نمیگم.. چون زیاده

25- آرزو دارم که توی سال جدید تعداد حالگیری های خدا برام نصف بشه.

26- اگه براش زحمتی نیست به خواسته م نگاه کنه

27- وقتی می دونه که من ایمان دارم بجز خودش کسی چاره گشا نیست پس وادارم نکنه که بگم بی خیال هرکاری خواست بکنه
28- آرزوم دارم سال دیگه این موقع توی یک کشور دیگه دور از همه مردمی که فکر میکنم آشناان و نیستن یه خونه و کار داشته باشم و تنها زندگی کنم مثل حالا


29- آرزو میکنم تا سال دیگه به این موقع ثبت نام کرده باشم واسه مکه
و خوشبخت باشم
همین الان هم خداروشکر احساس خوشبختی میکنم اما دوست دارم همیشه خوشبختیم پایدار باشه
امام زمان عزیزم میدونم چقدر داری به آرزوهای ماها نگاه میکنی ببینی آیا توشون جمله ی فرج تو هم نوشته شده یا نه!
آخه قربونت برم من که میدونم تا سال دیگه هم ظهور نمیکنی
آخه چرااااااااااااااااااااااااا 

 

30 - آرزو دارم همسرم راه سالم زندگی کردن رو که تازه پیدا کرده ادامه بده و دختر عزیزم سلامت باشه  


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد