خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

روزانه - 461

نباید بی تفاوت!

چتر ماتـــــــــــــــــم را . . . به دست ِ خیــــــــــــــــس ِ باران داد!

کبوترها که جز پرواز ِ آزادی نمی خواهند!

نباید در حصار ِ میـــــــــــــله ها . . . با دانه ای گنــــــدم . . .

به او تعلیم ِ مانـــــــــــدن داد!

نظرات 2 + ارسال نظر
خاطره سه‌شنبه 2 خرداد 1391 ساعت 19:11 http://rahalost.blogsky.com

نبایدها همیشه ملعبه ی دستان عروسک ساز پر رویایی است که بازیچه هایش را خوب میشناسد....

حالا این وسط واقعا من یکی که نمیدونم نخ عروسک هستم ، خود عروسک هستم ، یا حرکاتش هستم
اصلا من کجای این اوضاع قرار کرفتم؟

ب ه س سه‌شنبه 2 خرداد 1391 ساعت 23:30

پرنده به هر حال پر میزنه.........

خوب طبیعتش پر زدنه دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد