خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

روزانه - 389

سرگردانند
دراندیشه های باد
برف های
سپید زمستانی

روزانه - 388

زمجنونی چو من افسانه خواهی
پریشانی زغم شاهنامه خواهی
مرا فرصت بده راهی بیابم
زاین بی راهه ها راهی بسازم

لطیفه - 22

اگر کریستوفر کلمب ازدواج کرده بود، ممکن بود هیچ وقت قاره آمریکا رو کشف نکنه، چون بجای برنامه ریزی و تمرکز درمور چنین سفر ماجراجویانه ای باید وقتش رو به جواب دادن به زنش درمورد این سوالات می گذروند:

*کجا داری می ری؟

*با کی داری می ری؟

*واسه چی می ری؟

*چطوری می ری؟

*کشف؟

*برای کشف چی می ری؟

*چرا تو می ری؟
.
.
.
.

*تا تو برگردی من چیکار کنم؟!

*می تونم منم باهات بیام؟!

*راستشو بگو توی کشتی زن هم دارین؟

*بده لیستو ببینم!

*حالا کی برمی گردی؟

*واسم چی میاری؟
.
.
.
.

*تو عمدتا این برنامه رو بدون من ریختی، اینطور نیست؟!

*جواب منو بده؟!

*منظورت از این نقشه چیه؟

*نکنه می خوای با کسی در بری؟

*چطور ازت خبر داشته باشم؟

*چه میدونم تا اونجا چه غلطی می کنی؟

*راستی گفتی توی کشتی زن هم دارین؟!
.
.
.
.

*من اصلا نمی فهمم این کشف درباره چیه؟

*مگه غیر از تو آدم پیدا نمی شه؟

*تو همیشه اینجوری رفتار می کنی!

*ودتو واسه خودشیرینی می ندازی جلو؟!

*من هنوز نمی فهمم مگه چیز دیگه ای هم برای کشف کردن مونده!

*چرا قلب شکسته منو کشف نمی کنی؟
.
.
.
.

*اصلا من می خوام باهات بیام!

*فقط باید یه ماه صبر کنی تا مامانم اینا از مسافرت بیان!

*خوب دوست دارم اونا هم با هامون بیان!

*آخه مامانم اینا تا حالا جایی رو کشف نکردن!

*خفه خون بگیر!!! تو به عنوان داماد وظیفته!
.
.
.

*راستی گفتی تو کشتی زن هم دارین؟

روزانه - 387

فقیر بدنبال شادی ثروتمند .
و پولدار بدنبال آرامش زندگی فقیر .
کودک بدنبال آزادی بزرگتر .
و بزرگتر بدنبال سادگی کودک است .
پیر بدنبال قدرت جوان .
... و جوان در پی تجربه ی سالمند است .
آنان که رفته اند در آرزوی بازگشت .
و آنان که مانده اند در دل رویای رفتن دارند .
خدایا : کدامین پل در کجای دنیا شکسته است که هیچکس به مقصد نمیرسد؟

روزانه - ۳۸۶

درمسیر موفقیت پندها زیاد است . اما: اندیشمندان آنها را می خوانند و به اوج موفقیت میرسند . عوام از کنار آن بی توجه می گذرند و در حسرت موفقیت می مانند . و ابلهان آن را می خوانند و از کنارش می گذرند و به خیال خود تنها با خواندن موفق می شوند