خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

یک نکته

سلام

نوشته های من باعث شده تا بعضی از دوستان که با بنده آشنائی دارن ، به دلیل تشابهات اسمی و یا حتی اتفاقات خانوادگی که تو قصه هام از اونها اسم بردن خواستار تعویض نام و یا تغییرات دیگه بودن

یک بار دیگه اینجا تاکید میکنم

هر آنچه که اینجا میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی کاملا اتفاقی و فرضی انتخاب شدن


اگر برای دوستان و آشنایانی که از بابت خوندن قصه های من سوءتفاهمی پیش اومده همینجا به همگی میگم عذر میخوام، ولی خواهش میکنم به دلیل تشابهاتی که تو بالا از اونا نام بردن باز خواهش میکنم این قصه ها رو سعی نکنید به وقایع مشابه ربط بدید

شاد باشین 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد