خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

گله دارم - 8

در فراق یار  ،   دو چشم تر ،  ما را بس ...

نظرات 3 + ارسال نظر
لیوسا یکشنبه 25 مهر 1389 ساعت 17:34 http://memorialist.blogsky.com

دلتنگی واسه یه مرد کمتر اتفاق میفته.اگه من یه مرد بودم چون عرف جامعه توان پذیرشش رو داشت میرفتم سراغش...

سلام
پاسخ کامنتی که برای هیس عزیز گذاشتم ، کامنت شما رو هم کاور میکنه
شاد باشی

باقری یکشنبه 25 مهر 1389 ساعت 18:41

سلام خوبی اون متنی که بهتون گفتم رو براتون میفرستم
قراره یه معرفی از برنامه جولی پلییر بشه و بعد اون رو تو یه وبلاگ بذارم و ادرس وبلاگ رو بفرستم برای مدیران شرکتی که اون برنامه رو ساختند تا برای من کد بفرستند. ببین این متن خوبه یا نه؟
اگه ممکنه شما که انگلیسیتون خوبه یه ویرایش کنید (البته خودم فکر کنم که نیاز به ویرایش داره و باید یه تبلیغ از این برنامه باشه اما من اینجا فقط تعریف کردم اگه ممکنه زحمتی برام بکشید و متن رو ویرایش کنید)
و بعد از اینکه اون رو تو وبلاگ گذاشتین ادرس وبلاگ رو بهم بدین تا منم اون رو برای شرکت سازنده بفرستم

اینم از متن:
Diar sir
I saw your program and I like it. This program is very good and useful for me, to play and use this program to my tellphone I need the code. so, please send to me the activation code of july player program.
Thanks a lot I am waiting to your reply.
Best regards

جناب آقای باقری عزیز
سلام
این متن رو بخون اگر اوکی دادی به عنوان یه پست بزارم تو این سایت
http://donantonioandolini.blogsky.com



Subject : Program Activation Code Request for July Player
Dear sir ;
I have used your mobile phone`s program ( july player ) and I should congratulation to you because it will cover all I need from a cell phone program, at the end, hereby I have request to send me (july player ) program activation code .
Your prompt action is highly appreciated , waiting.
Yours truly


راستی یه خواهش
کارهائی که مربوط به موضوع پست نمیشه رو لطفا به صندوق پست الکترونیکیم ارسال کن ، موافقی ؟ Alireza.majloubi@gmail.com

شاد باشی

هیس یکشنبه 25 مهر 1389 ساعت 23:58 http://l-liss.blogsky.com

امیدوارم خشک شود البته از آمدن یار
سلام

هیس عزیز
یار من حضور فیزیکی داره و هر شب 5 ساعت با هم هستیم ولی از قلبم رفته بیرون و این برای من یعنی مرگ یک زندگی ، چون دلمو شکونده و همیشه ( حالا چه بگو مگو مون شده باشه و یا وقتی که دلمو شکونده باشه قبل از اینکه پاشو رو کفشم بزاره بخشیدمش ) هر کاری میکنم نمیتونم این دفعه ببخشمش، شاید از نظر خیلی ها موضوع گلایه من بچه بازی و یا خنده دار به نظر بیاد ، ولی برای من ...
علیک سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد