خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

گله دارم - 12

تا حالا شده براتون این اتفاق بیفته ؟ 

که وقتی منتظرید عزیزی از در برسه، بلند شید و تو همون برخورد اول، با تمام احساساستون بخواین ببوسینش ؟ 

و ایشون در جواب  

اولا ناجور ب ر ی ن ه تواحساسات شما که در حال غلیان هست  : 

 

صورتشو از شما دور بکنه و بگه عزیزم از بیرون اومدم صورتم کثیفه بزار صورتمو بشورم بعدا من رو ببوس 

 

بابا  

 

آخه وقتی  دستاشو برای تو باز کرده و منتظر تو هست یعنی  اون تورو با همون کثافت میخوادت ، چرا همیشه احسا ساتمون رو باید ندید بگیریم؟ کی نوبت توجه به احساس دور و بری هامون میرسه ؟ هان ؟ کی ؟

نظرات 6 + ارسال نظر
دختر حوا جمعه 30 مهر 1389 ساعت 10:04

برای من پیش نیومده ولی واقعن آدم اینجوری خیلی ضایع میشه

باقری جمعه 30 مهر 1389 ساعت 11:40

آقای مجلوبی سلام
من برای حل مشکلم با شما مشورت کردم و شما هم گفتی که متن رو براتون بفرستم تا اون رو تو یه وبلاگ بذاری و ...
من فرستادم اما از شما چیزی دریافت نکردم اگه مشکلی وجود داره بهم اطلاع بدین تا به یکی دیگه از دوستان بگم و دیگه منتظر نشم

ممنون

اینم از اون متن که گفتم ناقصه و شما کمکم کنید.


Diar sir
I saw your program and I like it. This program is very good and useful for me, to play and use this program to my tellphone I need the code. so, please send to me the activation code of july player program.
Thanks a lot I am waiting to your reply.
Best regards

جناب آقای باقری عزیز
سلام
این متن رو بخون اگر اوکی دادی به عنوان یه پست بزارم تو این سایت
http://donantonioandolini.blogsky.com/1389/07/30/post-93

Subject : Program Activation Code Request for July Player
Dear sir ;
I have used your mobile phone`s program ( july player ) and I should congratulation to you because it will cover all I need from a cell phone program, at the end, hereby I have request to send me (july player ) program activation code .
Your prompt action is highly appreciated , waiting.
Yours truly


راستی یه خواهش
کارهائی که مربوط به موضوع پست نمیشه رو لطفا به صندوق پست الکترونیکیم ارسال کن ، موافقی ؟ Alireza.majloubi@gmail.com

من این متن رو برات ۲۵ مهر در پاسخ به شما گذاشتم ولی جوابی دریافت نکردم

گندم جمعه 30 مهر 1389 ساعت 21:09 http://daily-of-me.blogsky.com

سلام
راست میگید باهاتون موافقم!! خیلی بده!!
من موندم چرا آدما جدیدنا این مدلی شدن!!

سلام گندم
دلیلش ماشینی شدن زندگیها هست و بس

لیوسا شنبه 1 آبان 1389 ساعت 12:13 http://memorialist.blogsky.com

گاهی وقتا آدما تو شرایطی که انتظار دارن دیگران درک نمکنند و این مواقع مشکل از ماست که توقع داریم.

سلام
موافقمم که ماها نباید متوقع باشیم ولی یه سوال موقع توجه به ما توسط اطرافیانمون کی میرسه؟

نسرین شنبه 8 مرداد 1390 ساعت 18:36

بگذارید یک متن از متن های فیلسوف شریعتی براتون بذارم
منتظر بمانید ...

نسرین شنبه 8 مرداد 1390 ساعت 18:44



دوستت دارم‌ها را نگه می‌داری برای روز مبادا،
دلم تنگ شده‌ها را، عاشقتم‌ها را…
این‌ جمله‌ها را که ارزشمندند الکی خرج کسی نمی‌کنی!
باید آدمش پیدا شود!
باید همان لحظه از خودت مطمئن باشی و باید بدانی که فردا، از امروز گفتنش پشیمان نخواهی شد!
سِنت که بالا می‌رود کلی دوستت دارم پیشت مانده، کلی دلم تنگ شده و عاشقتم مانده که خرج کسی نکرده‌ای و روی هم تلنبار شده‌اند!
فرصت نداری صندوقت را خالی کنی.! صندوقت سنگین شده و نمی‌توانی با خودت بِکشی‌اش…
شروع می‌کنی به خرج کردنشان!
توی میهمانی اگر نگاهت کرد اگر نگاهش را دوست داشتی
توی رقص اگر پا‌به‌پایت آمد اگر هوایت را داشت اگر با تو ترانه را به صدای بلند خواند
توی جلسه اگر حرفی را گفت که حرف تو بود اگر استدلالی کرد که تکانت داد
در سفر اگر شوخ و شنگ بود اگر مدام به خنده‌ات انداخت و اگر منظره‌های قشنگ را نشانت داد
برای یکی یک دوستت دارم خرج می‌کنی برا ی یکی یک دلم برایت تنگ می‌شود خرج می‌کنی! یک چقدر زیبایی یک با من می‌مانی؟
بعد می‌بینی آدم‌ها فاصله می‌گیرند متهمت می‌کنند به هیزی… به مخ‌زدن به اعتماد آدم‌ها!
سواستفاده کردن به پیری و معرکه‌گیری…
اما بگذار به سن تو برسند!
بگذار صندوقچه‌شان لبریز شود آن‌‌وقت حال امروز تو را می‌فهمند بدون این‌که تو را به یاد بیاورند
غریب است دوست داشتن.

و عجیب تر از آن است دوست داشته شدن...

وقتی می‌دانیم کسی با جان و دل دوستمان دارد ...

و نفس‌ها و صدا و نگاهمان در روح و جانش ریشه دوانده؛

به بازیش می‌گیریم هر چه او عاشق‌تر، ما سرخوش‌تر، هر چه او دل نازک‌تر، ما بی رحم ‌تر.

تقصیر از ما نیست؛

تمامیِ قصه هایِ عاشقانه، اینگونه به گوشمان خوانده شده‌اند

جدا که چه خوب گفته بگذار به سن من برسند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد