خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

روز عشاق

بازم اختلاف نظرای همیشگی بر سر روز ولنتاین و سپندار مذگان...!!!! 

 

به سلیقه ی خودم روز سپندار مذگان رو پیشاپیش تبریک میگم!!! 

 

البته من نمی خوام با این گفته بگم تاریخ 29 بهمن رو به عنوان روز سپندار مذگان قبول دارم... 

اگه زودتر از موعود اونم با این فاصله ی زمانی زیاد تبریک گفتم به این دلیله که این روزا بحث تبریک داغه... نون رو تا تنور داغه باید چسبوند...!!! 

 

من تاریخ پنجم اسفند ماه رو به عنوان روز سپندار مذگان _روز زمین و زن_ روز عشق، یادداشت کردم...!!!
نظرات 2 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 11 اسفند 1389 ساعت 16:47 http://aghooshekhoda.blogsky.com

ولنتاین ومیدونم که چیه اما سپندارمذگان دیگه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اونم روز عشاق در زمان زرتشتی ها بوده

راستی
علیک سلام

مریم پنج‌شنبه 12 اسفند 1389 ساعت 18:11 http://aghooshekhoda.blogsky.com

ای وای سلام ....!!
راستی ممنون که سر زدین.میتونم با شما تبادل لینک کنم؟با چه اسمی؟

سلام به روی ماهت
خواهش
اسم : مسافر عاشق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد