خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

روزانه - ۴۰

به چشمی اعتماد کن که به جای صورت به سیرت تو می نگرد... به دلی دل بسپار که جای خالی برایت داشته باشد... و دستی را بپذیر که باز شدن را بهتر از مشت شدن بلد باشد...

نظرات 3 + ارسال نظر
خواننده خاموش چهارشنبه 18 اسفند 1389 ساعت 10:34

سلام داداشی گلم . توصیه ات خیلی عالیه ولی قبول کن یه همچین مواردی کیمیاست و پیدا کردنش خیلی هنره . انشاالله سر راه ما هم قرار بگیره . چند وقت از نت دور بودم دلم تنگ شده بود واست . موفق و خوش باشی.

سلام آبجی گله
دیگه داشتم نگران میشدم و میخواستم ایمیل بزنم و ازت خبری بگیرم
خوشحالم که اومدی
شاد و پیروز باشی

یزدان چهارشنبه 18 اسفند 1389 ساعت 15:03

سلام داداش.مضمون این روزانت منو یاد این فیلم ارمغان تاریکی انداخت.این فیلم با پایانش اشک من بی احساس رو هم درآرود.راستی پیشاپیش عیدتم مبارک

سلام داداشه گلم
من هم به نوبه خودم سال پر برکت همراه با شادی و صبوری برای تو و همه عزیزان آرزو میکنم
خیلی مخلصیم

pashmakoo یکشنبه 7 فروردین 1390 ساعت 13:25 http://pashmakoo.blogsky.com

جالب بود کاش بتونیم به کار بگیریم!
شما هم سن بابام هستید خیلی روم نمیشه راحت حرف بزنم!
احساس یه احترام خاص دارم!
چرا اینجا شکلک نداره؟

خواستن توانستنه
شما با این کارتون برای خودتون یه احترام خاص میخرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد