خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

روزانه - ۴۱

نمیتوانی به کسی که از خودش گله ای ندارد احساس گناه را القا کنی

نظرات 3 + ارسال نظر
خواننده خاموش شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 14:41

سلام داداشی گله مندم . درست میگی آدمی که خودخواهه و همیشه فقط خودشو میبینه هیشه از خودش و کاراش راضیه و به هیچ وجه نمیشه زشتی کارها و رفتارش رو بهش نشون داد فقط باید صبر کنی و دعا که خدا هدایتش کنه .موفق و شاد باشی . پیشاپیش سال نو رو به شما و خانواده محترمت تبریک میگم . انشاالله در سال جدید پرنشاط تر از همیشه داستان زیباتو ادامه بدی.

سلام آبجی
من هم به نوبه خودم سالی پر برکت همراه با شادی و صبوری برای تو آرزو میکنم

یه ضعیفه یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 12:16

شاید ....

من در مورد موضوع پست مطمعن هستم
البته از استثنا ها بگذر

محمد چهارشنبه 10 فروردین 1390 ساعت 14:50 http://www.mohammadtarzi.blogsky.com

سلام
وبلاگتون خوبه
من هم آپم
(در مورد هنر) اگه دوست داری سر بزن

ممنون
سلام
حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد