خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

روزانه - 60

دو گروه از مردان هیچگاه به زندگی عادی باز نخواهند گشت ؛

 

 

آنان که به     " جنگ "     رفته‌اند  ،

 

 

و آنان که     " عاشق "    شده‌اند ...

نظرات 3 + ارسال نظر
بغض هزار ساله چهارشنبه 14 اردیبهشت 1390 ساعت 23:16

تا زندگی عادی چی معنا بشه...
به نظر من که زندگی بدون عشق غیر عادیست
حتی اگر یک بار عشق رو تجربه کنی کافیه که همیشه با عشق زندگی کنی...دیگه معشوق مهم نیست..عشق هست...همین قشنگه
..اما جنگ ...(ایکون خشم و سکوت)

عشق ابعاد گوناگونی داره و هر کسی یه جوری معنیش میکنه و بسته به این هست که عاشق کی و یا چی بشی
یکی عاشق بچشه - یکی عاشق جنس مخالفشه و یکی عاشق یک کاری مثل پرورش گل یا کتاب خونی یا رقص هست
اما
اینکه بگیم معشوق مهم نیست مخالفم چون اون موقع میشه حکایت من و عشق یکطرفه

جنگ رو دوست ندارم

ای وای من باز مردم از خجالت و یادم رفت ( آیکون خجالتی در حد باخت تیم ملی )
راستی سلام

گندم چهارشنبه 14 اردیبهشت 1390 ساعت 23:46

سلام
حالتون چطوره؟
ولی به نظر من امروزه آقایون خیلی راحت در هر شرایطی به زندگیشون بر میگردن!! مخصوصا تو مسائل عاطفی خیلی سریع بیخیال میشن!! : )

سلام گندم جون
با تو موافقم
اما
نمیشه عمومیتش بدیم به همه

یزدان پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390 ساعت 09:52

سلام.ای لعنت به عشق، کاشکی از جنگ برگشته بودیم

سلام داداشه گلم
با تو هم موافقم
چون اگر لعنت نفرستی در گیرش میشی عین من و اونوقت گاهی با خودت هم جنگ میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد