خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

روزانه - ۶۱

به سلامتی اون روباهی که وقتی ساعت چهار باهاش قرار داری

از ساعت سه، دل تو دلش نیس

نظرات 2 + ارسال نظر
بغض هزار ساله جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 02:25

خوب لابد طرف حسابی اهلیش کرده...تو اگه دوست میخوای...خوب منو اهلی کن...

ما مخلص شما هم هستیم
من به دنبال کسی هستم که من رو رام کنه تا اینقدر به دنیا چنگ و دندون نشون ندم
دوست که بله
میخوام
شاد باشید

بغض هزار ساله یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 15:16

اون فقط یه نقل قول بود :دی

یه نفر بهم میگفت تو خیلی ساده ای
به امیدهای کوچک دل میبندی
حالا میبینم که راست میگفت


ای وای من مردم باز خجالت و حسابی قرمز شدم از اینکه یادم رفت ( سلام)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد