خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

روزانه - 63

قبل از این که بخواهی در مورد من و زندگی من قضاوت کنی .

از خیابانها، کوهها و دشت هایی گذر کن که من کردم . اشکهایی را بریز که من ریختم .

دردها و خوشیهای من را تجربه کن . سالهایی را بگذران که من گذراندم

روی سنگهایی بلغز که من لغزیدم . دوباره و دوباره برپاخیز و مجدداً در همان راه سخت قدم بزن .

همانطور که من انجام دادم

بعد ، آن زمان می توانی در مورد من قضاوت کنی

نظرات 4 + ارسال نظر
مینا دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 14:46 http://namekhaneman.blogfa.com/

کاری که اکثر اوقات انجام نمی دیم.
خودم رو می گم
انجام نمی دم
...
متاسفانه

گاهی خودم هم شاید رعایت نکنم

یه زن تنها دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 17:03 http://tamame-psarhaye-zendegie-man.blogsky.com/

مرسی که برام کامنت گذاشتی. منم دارم همی کارو می کنم.. سعی می کنم قضاوت نکنم..
موفق باشی

سلام
همین که سعی میکنی خودش گام بلندی هست
شاد باشی

یزدان دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 21:50

سلام داداش قضاوت به قول حضرت علی از سخت ترین کارهاست.من سعی می کنم در مورد دیگران هیچ وقت قضاوت نکنم.چون از کجا معلوم که اگه ما جای اونا بودیم بهتر عمل می کردیم؟شاید صدبرابر بدتر عمل می کردیم

سلام داداش
قضاوت صحیح از سخت ترین کارها و ناصحیحش که متاسفانه فعلا متداول هست از آسون ترین کارهاست
گاهی با قضاوت نا بجای خودمون ممکنه یکی رو به ( گ ه ) بکشیم و
به قول رئیس جمهور محترم این خیلی زشته

ب ه س سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390 ساعت 08:46 http://boqz40.blogfa.com/

قضاوت کردن درباره ی دیگران...بدترین کاریه که میتونیم انجام بدیم...اما قبل تمام اینهایی که گفتی باید گفت...اول خودت رو قضاوت کن...بعد زندگی دیگری رو....

بله
این رو قبول دارم که آدم باید اول خودش رو قضاوت کنه
طی یک سری کلاسهای خاص یاد گرفتم که قضاوت در مورد دیگران نداشته باشم و از این بابت خیلی خوشحالم البته نه اینکه طرف برام مهم نباشه بلکه نمیخوام همون حس بد رو در مواقعی که مورد قضاوت قرار میگیرم طرف مقابلم داشته باشه
شاد باشی

راستی

علیک سلام - احوال شریف - خوب هستید؟ متعلقین سلامتند؟ ممنون
به لطفتون بد نیستند - سلام دارن خدمتتون - بزرگیتون رو میرسونم
( آیکون سوت زدن و به هوا نیگاه کردن و همزمان با پا رو زمین خط کشیدن )
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد