خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

روزانه - ۷۱

آیا کسی را که به شما آسیب رسانده، می بخشید؟

نظرات 4 + ارسال نظر
خواننده خاموش چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 ساعت 07:57

سلام داداشی . درمورد سوالت باید بگم : من اگه باشم خودمو توی موقعیت طرف مقابل قرار میدم ببینم من اگر توی شرایطی مثل اون بودم آیا بهتر برخورد میکردم یا بدتر . اگر نتیجه بهتر بود نمیبخشم اما اگه بدتر بود حتماْ میبخشم اما فراموش نمیکنم .موفق باشی و انشالله که بتونی ببخشی و فراموش کنی.

سلام آبجی گله
کجائی ؟ کم رنگی
من هم با نظرت موافقم ولی اول باید بتونم یاد بگیرم خودم رو ببخشم چون خیلی از آسیبهائی که به من وارد شده توسط خودم انجام شده پس اول باید بتونم خودم رو ببخشم ولی هر کاری میکنم مثل شما از یادم نمیره و دائم تو ذهنم رژه میره
شاد باشی

یزدان چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 ساعت 22:38

سلامداداش، خوبی ان شاالله؟ بخشیدن کار خوبیه ولی نباید تبدیل به حماقت بشه.من اگه کسی بهم بدی کرد و اومد معذرت خواهی کرد می بخشمش(هرچند از ذهنم پاک نمیشه) ولی اگه بدیش رو تکرار کرد دیگه نمی بخشمش حتی اگه خودم باشم!!

سلام داداشه گلم
تکرارش که دیگه ....
ولی نمیدونم چرا خاتمی این روزا از ملت خواسته بخشنده باشن با اینکه تکرار میشه
شاد باشی

ب ه س پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 10:52

یس!!!

even he or she repeat ?

گندم جمعه 30 اردیبهشت 1390 ساعت 16:07

سلام
خوب هستید؟
بستگی داره ! اگه دلمو واقعا شکونده باشه نه!! هرگز !!
شاید من آدم کینه ای باشم! ولی اگه ی نفر واقعا از چشمم بیفته دیگه برای همیشه میزارمش کنار !!

سلام گندم جان
دل شکسته هیچ وقت التیام پیدا نمیکنه ولی خوب من سعی کن برای همیشه کسی رو کنار نزاری و سعی کن کمی بخشنده باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد