خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

روزانه - 91

چه راحت به روی هم مهر بایگانی یا باطل شد میزنیم

چه راحت ...

به قول  او شعر

بیگانه اگر میشکند حرفی نیست

از دوست بپرسید

که چرا؟

دوست ندارم تنها باشم ولی همیشه یه روزی میرسه که روی اونی که نباید مهر بزنی مهر میزنی


لعنت به این دنیا که به خاطر بی ارزش ترین چیز ها

بهترین دوستیها از بین میره

لعنت


گریه دارم
خسته ام

نظرات 5 + ارسال نظر
خواننده خاموش شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 08:00

گفتم خسته ام ! گفتی : هرگز از رحمت خدا نا امید نباشید(زمر/53) گفتم کسی را ندارم ! گفتی : از رگ گردن به تو نزدیکترم
(ق /16) گفتم ولی انگار منو فراموش کردی ! گفتی : مرا یاد کنید تا شمارا یاد کنم (بقره / 152) گفتم تا کی باید صبر کنم! گفتی : و تو چه میدانی شاید آن ساعت نزدیک باشد (احزاب /63) گفتم دلم گرفته ! گفتی : با ید به فضل و رحمت خدا شادمان شوید(یونس /58 ).

سلام آبجی گله
دلم فقط به رحمت همون خوشه ولی یه کم
کم طاقتم
ممنونم از یادآوریت

یزدان شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 09:58

سلام.توی دوستی ها چیزی که مهمه مرام و معرفته اما وقتی بعد از ۵-۶ سال دوستی با یه نفر وقتی می بینی معرفت نداره و دوستی تا اونجایی که براش منفعت داشته باشه ارزش داره.پس اون دوستی رو بهم بزنی بهتره.یاری نمی بینم اندر جهان یاران را چه شد؟.......دوستی کی شد به آخر دوستداران را چه شد؟

سلام داداش
واسه ما هم همین اتفاق افتاده
شاد باشی

ب ه س شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 10:15

نازی :(

ممنون

بغض هزار ساله یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 04:07 http://boqz40.blogfa.com/

گفتم نازی؟؟؟؟آهان آره...گفتم :دی

غصه نخور درست میشه :X

ممنونم عسیسم

مسافر یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 08:05 http://tasvirekhial.blogfa.com

بوی گندم مال من هرچی که دارم مال تو
یه وجب خاک مال من هر چی میکارم مال تو.....
کاش همه دوستی ها و دوست داشتن ها به قشنگی این شعر ها بود

ای کاش
چون بعضی هاشون دیگه شدن باورهای درست یا غلطمون
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد