خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

روزانه - ۹۳

گاهـــــی آدم دلـــــش میخواهد کفش هایش را در بیاورد،
یواشکــــی نوکـــــ پا نوکــــــ پا از خودش دور شـــــــــود،
بعد بزند به چاکـــــــــــــــ ...
فرار کند از خودشـــــــــــ
نظرات 3 + ارسال نظر
بغض هزار ساله دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 17:16

من یه راه بلد میتونی خودتو گم کنی کلا دیگه نبینیش :دی
بگم؟

من که خودمو گم کردم
تو چی؟

بغض هزار ساله سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 19:43

من پیدات کردم

بازم به معرفت تو

نویسنده یکشنبه 12 تیر 1390 ساعت 15:28 http://shab1387.blogfa.com/

آی گفتی!
برای گم کردن خودم پایه ام. حسابی پایه ام.

همدردیم عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد