خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

روزانه - ۱۰۴

فکر می کنین قیمت یه روح نسبتا پاک چنده...؟

فکر میکنید ما رو زود هل دادن به این دنیا  یا دیر ؟

نظرات 3 + ارسال نظر
مینا چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 20:34 http://namekhaneman.blogfa.com/

فکر می کنم یه روح نسبتا پاکو بشه خرید
ولی یه روح کاملا پاک باید خیلی خیلی گرون باشه

شما پیداش کن من هر جور که شده باشه با محیتم میخرمش

ب ه س یکشنبه 19 تیر 1390 ساعت 10:40

گرون تومن !

کمتر هم نمیشه ؟

تو پیداش کن - من همه عمرم رو نوکریش رو میکنم

ب ه س یکشنبه 19 تیر 1390 ساعت 13:53

پیداست...ایناهاش (ایکون پس من کیم؟) :دی

من منظورم آدمها بود یا حد اقل اونهائی که من تو زندگی روزمره ام باهاشون سر و کار دارم
شما که فرشته اید و فرشته ها فاقد روح هستند
راستی
خارج از شوخی فرشته ها هم زیاد خوشبخت نیستند ها
چرا؟
چون حق اشتباه ندارن و آدمها هم نباید اونها رو ببیننو کلا همه چیزشون رو نظم و از پیش تعریف شده هست و مثل ما آدمها نمیتونن زیر آبی برن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد