خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

روزانه - ۱۶۸

نظرات 6 + ارسال نظر
امید یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 10:25 http://garmak.blogsky.com/

علیرضا جان! این مطلبت را کاش چند دقیقه پیش می خواندم
داشتم برای یک دوست در این مورد حرف می زدم
کاش زود امده بودم
خیلی به کار و سخنم می رسید
بازم ممنون

مخلصم امید جون

یزدان یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 11:55

سلام داداش خوبی؟دل اگر خدا شناسی همه در ر خ علی بین...به علی شناختم من ،به خدا قسم خدا را.

سلام داداشه گلم
من همیشه شیفته مردانگی و لوطی گریش بودم و هستم
زیاد بچه مسلمون نیستم و از مسلمونی اسمش رو به یدک میکشم ولی به این یکی ارادات خاص دارم

یک ماما با چکمه های سفید یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 12:04 http://newmidwife.blogsky.com/

چه زیبا فرمودن امام علی علیه السلام....باورکنید هر وقت این حدیث رو میخونم منقلب میشم و یه حس خوب بهم دست میده از طرفی یادمی افته که زمانیهایی بوده که زود قضاوت کردیم و پیش داوری کردیم و یه مورد منفی که از طرف ببینیم همونو هدف قرار میدیم و همیشه به چشم بد نگاه می کنیم.............

مستانه جان باید یاد بگیریم که در مورد هیچ کس هیچ قضاوتی نداشته باشیم
چون وقتی دلیلش رو دونستیم و یا تو اون موقعیت قرار گرفتیم شاید بیشتر شرمنده وجدانمون بشیم

رز یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 12:29

کاش همه این جمله را باور کنند.. همچنین خودمان..

بله همینطوره
اول خودم بعدا کسی

مسافر یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 15:06

کاش انقدر بزرگ منش بودیم که به درک کامل این جملات توی زندگی مون برسیم

ای کاش

نسرین یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 23:47 http://cloudy2010.blogsky.com

جمله ی فوق العاده ای رو از صاحب نامتون انتخاب کردید
شنیده بودم اما باز هم که با خوندنش با این فونت اینجا به فکر فرو رفتم ...
تکرار بعضی چیزا باعث می شه یادمون نره ...
یادمون نره که شاید سحر توبه کرده باشد و تو ندانی
مرسی
علی یارتون

حق مدد کارتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد