خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

روزانه - 172

یه روزایی هم بود که من به قرارهایی که با خودم می گذاشتم بسیار وفادار بودم
نظرات 5 + ارسال نظر
امید چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 07:45 http://garmak.blogsky.com/

هنوز هم میشه وفادار بود
اگر بی وفایی بگذارد

ب ه س چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 07:59

مطمئنم امروزم یکی از همون روزهاست ...

خیلی با هوشی الی

ب ه س چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 08:00

مطمئنم امروزم یکی از اون روزهاست :)

آنا چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 10:43 http://www.lapeste.blogsky.com

سلام جناب مسافر
من هم شما رو لینک کردم
و ضمن اینکه پست هایی که خاص هستند با یک اشاره به خواننده می فهمانم که منظورم چی بود مثل عنوان .

در مورد پست آسایب دستیت کاملا صدق کرد

نسرین چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 16:56 http://cloudy2010.blogsky.com

جناب علیرضا
لطفا یه کاری کنید
یه پستی ... بازی وبلاگی ... داستان طنزی ...
یه کاری کنید خلاصه
کمک کنید تا وبلاگی ها از دست نرفتن
من یه چیزی می خوام ... نمی دونم یه ایده ی جالب
یه چیز که این اعصابو کمی راحت کنه ...

خودمم حوصله شو ندارم و نمی تونم یه ایده ی خلاقانه بدم .. شما می تونید ...
زود باشید
من منتظرم ... خسته ام بخدا

به ره چیزی به غیر از خودت فکر کن اونقت جواب رو پیدا میکنی
چون خودت میدونی از چی بدت میاد ولی میدونی من رو خوشحال بکنی با دو تا حرف محبت آمیز
از دوستات بپرس معنی عشق چیه و فرقش با ئابستگی چی هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد