خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

روزانه - ۱۸۸

چوب حراج به تن تمام "کاش" هایم خواهم زد

تا شاید بتوانم با عوائدش یه حقیقت کوچولو

دست و پا کنم!

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 31 شهریور 1390 ساعت 01:17 http://lovely-lover.blogsky.com/

سلام
وای شرمندم کردین
من ندیده بودم که لینکم کردین
خیلی خوشحال شدم
منم با افتخار لینکتون کردم

سلام خانومی
خواهش میکنم
ببخشید که بدون اجازه لینکتون کردم

گندم پنج‌شنبه 31 شهریور 1390 ساعت 02:39

سلام اقا علی رضا
دوس ندارم اینجوری باشید..گاهی وقتا فقط تماشاگر بودن خوب نیست ببخشید من درحدی نیستم که بخوام یا بتونم راه حلی به شما بگم ولی واقعا دوس ندارم اینقدر ناراحت باشید..سخت نگیرید.. روی مسائل زیاد زوم نکنید که حساس تر و دل نازک ترتون کنه..
شما تواناییتون خیلی بیشتر از این حرفاست
انشاا..سلامت باشید همیشه

سلام گندم جان
دارم سعی میکنم زدن بر طبل بی عاری رو نمرین کنم
ممنونم از مثبت اندیشیت

Anna پنج‌شنبه 31 شهریور 1390 ساعت 13:19 http://lapeste.blogsky.com

کاش ها را هم که بکشی حقیقتی رو نمایی نمی کند که خوش باشد

بله راست میگی به اگر ها میرسی

ب ه س جمعه 1 مهر 1390 ساعت 16:31 http://boqz40.blogfa.com/

چه عالی!
همیشه از کلمه ی کاش بدم میومده...

بغز عزیز
فقط بدیش اینه که به جای کاش ها به اگر ها میرسی

امید جمعه 1 مهر 1390 ساعت 22:52

تجارت کاش تجارت سوددهی نیست
هنوز کاشی کاشته نشده که سبز شده باشد

چرا من کاشتم به جاش اگر سبز شد
خیلی مخلصیم داداش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد