خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

روزانه - ۳۱۹

مرا به خیانت متهم میکنی

بی آنکه بدانی لحظه ای بی یادت سپری نشد

انگشت تهمتت به سوی من است

چرا که دیوانه ای هستم که با دل ساده میپرستمت

اما افسوس تو بی خبری

نظرات 6 + ارسال نظر
امید شنبه 28 آبان 1390 ساعت 14:37 http://garmak.blogsky.com/

گمانم عشق را با خیانت عجین کرده اند
تو خیانت نکنی عشق به تو خیانت می کند
می گویی نه از خائنین بپرس

خوشم میاد که همیشه میزنی به خال
ایول داداشه گلم
دمت گرم

ANNA شنبه 28 آبان 1390 ساعت 15:11 http://www.lapeste.blogsky.com

هنوز در به در کوچه های خاطره ام

هنوز اسم تو مانده گوشه حنجره ام

هنوز مثل نخستین نگاه عاشق تو

در انحصار غم عشق در محاصره ام

ulduz شنبه 28 آبان 1390 ساعت 19:31 http://bh-sevgi.mihanblog.com/

هنوزم بهش میگین عاشقشین یا فقط می خواین خودش بفهمه؟!

میگم ولی فاصله این گفتن ها زیاد شده
شما وقتی یک کاری رو انجام میدید و میبینید طرف با اکراه داره به حرفات گوش میده برای اینکه اون رو تو حالت اکراه نبینید اون حرف رو نمیزنید نه برای غرور خودتون بلکه به خاطر اینکه اون رو ناراحت نکنید

کوروش شنبه 28 آبان 1390 ساعت 21:01 http://www.korosh7042.com/

تو نباشی شوق موندن ندارم
بی تو من هوای خوندن ندارم
تو نباشی واسه ی نفس کمه
هوایی واسه پر یدن ندارم

آسمون ماببین سرخ ِ عنابی
دل غم گرفته ام اسیر بیتابی
روز من پر سکوته، پردرده شب من
خنده های لب من همه قلابی شده

تو پروندی این کبوتر از بوم خودت
به هوای رسیدن بهار
کفتر خونگی بوده این دلم
اسمشو ای بیوفا، وفا نذار

تو مرام عاشقی دادی به باد
توشکستی دل و گفتی باداباد
تو نفهمیدی که عشقه زیر پات
برواین شکسته دل نیار به یاد


اونهمه دوست دارمها الکی
عشوه و نازو اداهات الکی
الکی بوده نگاه عاشقت
اونهمه فدات بشم ها الکی

کوروش

آخ که داداش بعد از این همه سال تازه بفهمی همش الکی بوده ....
بعضی ها انتقام میگیرن و بعضی ها هم مثل من میشن شمع راه بقیه که اونها حد اقل این راه رو اشتباه نرن و اول جا پاشونو سفت کنن و بعد قدم بردارن

شاد باشی داداشه گلم

ANNA شنبه 28 آبان 1390 ساعت 22:23 http://www.lapeste.blogsky.com

سلام علی
اتفاقا امروز به طور غیر مستفیم یک اتفاقاتی افتاد که
پی بردم بی هوا قضاوت کردم چقدر قلب ادم را بدرد می اورد
که به درد نمی اورد می درد
یک جورایی مثل شیر زخمی در بیشه نشسته ام
و فقط فکر می کنم اگر انسان باشیم قضاوت نمی کنیم که می فهمیم نمی توانیم مگر به چشم ببینیم
...........

من اعتقادات مذهبیم زیاد سفت و سخت نیست ولی حرفای حضرت علی و امام حسین رو خیلی دوست دارم
حضرت علی یک روز به مالک میگه
مالک شب هنگام اگر کسی را حین انجام گناهی دیدی ، فردا او را به چشم دیشب نبین زیرا که ممکن است سحر گاهان او توبه کرده باشد

یاد گرفتم که در مورد بقیه یا قضاوت نکنم و یا اینکه وقتی که شرایطم با او یکسان بود اونوقت قضاوت کنم

من کاهی به چشمان خودم هم اعتماد ندارم
دلیلش رو هم تو خوب میدونی

مسافر یکشنبه 29 آبان 1390 ساعت 09:17

منم همیشه حس میکنم همه بهم خیانت میکنن .همیشه منفی میبینم همه چیزو.نه دوست داشتن کسی رو باور میکنم نه از دوست داشتن خودم لذت میبرم.من یه روانشناس میخوام.....

شاید تو حق داشته باشی که نسبت به همه چیز و همه کس بی اعتماد باشی چون اکثر مواقعی که اعتماد کردی بعدش دیدی که تورو ساده باور دونستن و یه جورائی بهت خیانت کردن
شاید من هم تو موقعیت تو بودم همینطور میشدم
تو به روانشناس احتیاج نداری
به کسی احتیاج داری که بتونی حداقل برای یک بار هم که شده از اعتماد به اون شخص پشیمون نشی
چون من میدونم اونها یه سری شعار مثبت میدن که شاید خودشون هیچ وقت به اون عمل نکنن و میبندنت به یه سری قرص و دارو که بی حس و کرختت میکنه
به دنبال کسی باش که بتونی بهش با خیال راحت اعتماد کنی و من پیشنهاد میکنم با یک سنگ صبور شروع کن جنسیتش مهم نیست ، مهم اینه که بتونی بهش اعتماد کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد