خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

روزانه - ۳۵۱

تقصیر دلم چیست اگر روی تو زیبا ست

حاجت به بیان نیست که از روی تو پیدا ست

من تشنه ی یک لحظه تماشای تو هستم

افسوس که یک لحظه تماشای تو رویاست
نظرات 1 + ارسال نظر
کرانه چهارشنبه 23 آذر 1390 ساعت 23:04 http://www.bikaraanemehr.blogsky.com

سلام دوست مجازی
منو که از یادت نرفته
منم کرانه... اما نه از نوع سابقش از نوع داغونش
کم کم دارم به حرفات می رسم
ولی چراهاشو نگرفتم
زیاد غایب بودم
فکر کنم از خط به خطم تا ته مطلبمو بگیری
ممنونم که نبودم و اومدی سرم زدی

دوست گرامی سلام
من دوست گلی مثل تورو هیچ وقت فراموش نمیکنم
امیدوارم که اوضاع همونطور که به صلاحت هست پیش بره نه اونطور که دوست داره
زندگی فراز و نشیب زیادی داره ولی کاشکی هر اتفاق بدی قراره بیفته زود انجام بش تا آدم اطرافیانش رو زود بشناسه وگرنه بعدا دردش بیشتر خواهد بود
از خدا میخوام که حال و روزت رو بهتر کنه و یا حداقل پذیرشت رو بالاتر ببره
برای خوب شدن اوضاع دعا میکنم
گرچه خودم محتاج دعا هستم
شاد و پیروز باشی عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد