خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

گله دارم - ۴۳

نمی دانی چه زجری دارد وقتی من عاشقانه هایم را می نویسم
و دیگران با خواندن آن ها یا...
عاشق می شوند
و یا به یاد عشقشان می افتند
اما تو همچنان
بی خـــــــــــیـــــــال .. !!!!!!!!!!!
نظرات 9 + ارسال نظر
مداد رنگی دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 21:48 http://manui.blogsky.com

عشق این دوره زمونه یعنی کشک!!!!

به خاطر همین هست که من زیر عکسم نوشتم
فکر میکردم ازدواج ادامه همون دوستی هاست ولی وقتی اومدم زیر یک سقف دیدم که .... زرشک

خیلی سخته خیلی درد آوره....

و بدتر از همه اینکه باید این شرایط رو به خاطر بچه ها تحمل کرد و
نمیدونم چطور بگم
بدتر اینکه تا آخر عمرم همینه که هست
ایکاش میدونستم که یک روز این اتفاق ها تموم میشن ولی ...
خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
من ازت شاکی هستم
من ازت گله دارم ناجوووووووووووووووووووووووووووووووور
اینه رسمش؟

ونوس دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 23:53 http://razedelshekasteha.blogsky.com

kheili zajr avare dust nadaram ashegh besham!!!

والا خیلی وقته که دیگه دارم به این فکر میکنم اصلا چیزی به نام عشق وجود داره یا اون هم یک دروغ هست که ما برای خودمون درستش کردیم؟

مهسا سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 00:22

صبر کن آهان نوشته هایم غلط زیاد داشته اند آهاندددد

همه جا اشتباهی نوشته ام دوستت دارم؟!

عیبی نداره
همیشه که نمیشه آدم بیست بگیره
دیکته ننوشته همیشه بیسته
مهم این هست که معرفت و مرامت بیست باشه که مطمعنم هست

ب ه س سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 01:51

عاشق که شدی ...خیال تو یعنی حکومت دوست...

ای داد

رز سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 10:45 http://shosho.blogsky.com

یه روز فکر میکردم که ازدواج ادامه همون دوستی هاست ولی وقتی اومدم زیر یه سقف دیدم که زرشک ...

اینو قبول دارم تا یه حدی...ولی میدونی چیه علی رضا..ما ادما قدر داشته هامون رو نمیدنیم.. کافیه توی یه رابطه ی عشقی یکی یکم .. حتی یه نقطه کم بذاره.. اونجاست که میگن زرششششک..

من شوشو هم رابطمون مثل دوستیمون نیست... گاهی فراتر میره..

من به یه نتیجه هایی رسیدم.. میدونی چیه؟ هر وقت یاد گذشته میوفتم و اوت تلفت ها و دیدارهای قایم موشکی رو یادم میاد دلم میخاد برگردم به عقب و اون روزها رو تکرار کنم.. وو اونی که به هم میریزتم دغدغه های اون روزاست واسه اینده.. که چی میشه و چه اتفاقی میوفته.. دقدقه های همین امروزی که توش هستیم.. میدونی که چی میخام بگم...؟!

ما خانومها همیشه یه سری دغدغه داریم... که من بهش میگم سلسله مراتب اعصاب یک زن که توی ادمای بیخیال و با خیال فرق میکنه
مثلا با اینکه وظیفه اصلی شوشو هست که ÷ول بیاره.. اون موقع ها که من نمیرفتم کار همش حساب کتاب مبکردم که کم نیاریم.. قرض نکنیم.. دختر خالم که شرایطش از من بدتر بود میگفت بیخیال و میرفت ارایشگاه صاف پول شوشوش رو نابود میکرد و میومد بیرون و میگفت اگه من خرجش نکنم بلاخره پوله نابود میشه... ولی من حتی یکبار هم تنونستم این کا رو بکنم.. این وسط اون از داخل زجر میکشید از بی پولی.. من از بیرون حرص میخوردم از بیپولی.. حالا درسته که وضعیت من بهتره.. ولی بازم یه ماجرا واسه حرص خردن دارم.. این روزها باید درس بخونم هی و خودمو زجر بدم..

میگم ما زنها مرض داریم همینه

ولی به نظر من قبل از احترام و ریختن عشق و علاقه شرایط مالی و فکری زن باید اروم باشه.. خیلی کوچیک که بودم.. شاید 10 یا 15 سال پیش تلوزیون یه برنامه روانشناسی نشون میداد ولی با اینکه به سنم نمیخورد خیلی علاقه داشتم بهش
اسمش هزار راه نرفته بود

روانشناسه یه جمله گفت که من هنوز ملکه ی ذهنمه : درسته پول خوشبختی نمیاره ولی هیچ انسانی بدون پول خوشبخت نیست

اصلا نمیدونم چرا این همه شر و ور بی ربط گفتم... ببقش

تمام حرفاتو قبول دارم
اما
اینائی که گفتی به عنوان یه سری اصول زندگی هست که باید همیشه دوطرفه عمل بشه وگرنه همیشه یک طرف لنگ میزنه و یا غر میزنه

اون برنامه رو هم یادم هست
چیزای قشنگی میگفت و یه بار به همسرم گفتم بیا با هم اینو ببینیم و وقتی نشست
گفت اینا فقط بلدن شعار بدن و اصلا من وقت شنیدن اراجیف اینها رو ندارم
میبینی؟
باید همیشه دوطرفه باشه
وگرنه

زرشششششششششششششششششششک

ulduz سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 13:20 http://bh-sevgi.mihanblog.com/

خاطره سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 13:32 http://rahalost.blogsky.com

شعر های عاشقانه ام را در گوش باد میخوانم شاید باد عاشق شود......

شاید
ولی وقتی دیگر
چون باد هم ساکن نیست و گذراست

رز سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 14:39

اگه اینجوریه که واقعا زرشک


ولی میدونی چیه

من هنوز ته دلم واسش نور +++ میبینم

چه خوب
شوشو باید قدر شما رو خیلی زیاد بدونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد