خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

روزانه - 387

فقیر بدنبال شادی ثروتمند .
و پولدار بدنبال آرامش زندگی فقیر .
کودک بدنبال آزادی بزرگتر .
و بزرگتر بدنبال سادگی کودک است .
پیر بدنبال قدرت جوان .
... و جوان در پی تجربه ی سالمند است .
آنان که رفته اند در آرزوی بازگشت .
و آنان که مانده اند در دل رویای رفتن دارند .
خدایا : کدامین پل در کجای دنیا شکسته است که هیچکس به مقصد نمیرسد؟

نظرات 7 + ارسال نظر
خاطره چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 08:11 http://rahalost.blogsky.com

من به این باورم که همه چیز سر جاشه پلی هم شکسته نشده...فقط ماییم که به گناه پدرمان زمین گیر شدیم

مطمعنی خود ما گناهی انجام ندادیم؟
من که از خودم اصلا مطمعن نیستم

سیمین غلامی چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 09:14 http://www.bubles.blogfa.com

اول سلام و مرسی که به وبلاگ من سر زدید... دوما اصلا در این دنیا یا جایی دیگر پلی هم مگر وجود دارد که شکسته باشد؟ سوما دید سیاهتون نسبت به ازدواج حتا من را هم می‌ترسونه....

1- سلام خانم غلامی
2- بله پلی همه جا وجود دارد حتی بین واژه ها و انسان ها
3- دیدم رو سیاه کردن
4- هر کسی برای ادعا هاش حتما دلیلی داره
به شما هم پیشنهاد میشه قبل از قضاوت برید تو قسمت موضوعات وب و داستان تو اون روزا بود که شروع شد رو بخونید بعد خواهید فهمید که چرا دیدم سیاهه
اگر مایل به خوندنش بودید رمز رو براتون خصوصی ارسال میکنم

شاد باشید و بر قرار

مهسا چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 09:55

کدام نگاه از عزل اشتباهی بوده که همه رسیدنها بی تو به شهوت و بی دینی ختم میشوند....

کدام لمس و بوییدن ؟کدام انسان گناه کرده؟!!

مهسا جان آدرس وبلاگت رو گم کردم میشه یه بار ارسال کنی؟

مسافر چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 10:14

من کلی واست درد دل کردم ولی نمی دونم چراپرید

مسافر چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 10:15

من ایمیلت رو ندارم

alireza.majloubi@gmail.com
aghaz_yek_fasl@yahoo.com

خاطره چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 11:29 http://rahalost.blogsky.com

گناه پدرانمان ناخواسته به دنیا آوردن ما بود...گناه که همه میکنیم....

آها
حالا دوزاریم افتاد
درست میگی به دنیا اومدنمون دست خودمون نبوده

کلبه ی تنهایی من چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 16:22

عالی بود!

مثل خودت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد