خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

لطیفه - 22

اگر کریستوفر کلمب ازدواج کرده بود، ممکن بود هیچ وقت قاره آمریکا رو کشف نکنه، چون بجای برنامه ریزی و تمرکز درمور چنین سفر ماجراجویانه ای باید وقتش رو به جواب دادن به زنش درمورد این سوالات می گذروند:

*کجا داری می ری؟

*با کی داری می ری؟

*واسه چی می ری؟

*چطوری می ری؟

*کشف؟

*برای کشف چی می ری؟

*چرا تو می ری؟
.
.
.
.

*تا تو برگردی من چیکار کنم؟!

*می تونم منم باهات بیام؟!

*راستشو بگو توی کشتی زن هم دارین؟

*بده لیستو ببینم!

*حالا کی برمی گردی؟

*واسم چی میاری؟
.
.
.
.

*تو عمدتا این برنامه رو بدون من ریختی، اینطور نیست؟!

*جواب منو بده؟!

*منظورت از این نقشه چیه؟

*نکنه می خوای با کسی در بری؟

*چطور ازت خبر داشته باشم؟

*چه میدونم تا اونجا چه غلطی می کنی؟

*راستی گفتی توی کشتی زن هم دارین؟!
.
.
.
.

*من اصلا نمی فهمم این کشف درباره چیه؟

*مگه غیر از تو آدم پیدا نمی شه؟

*تو همیشه اینجوری رفتار می کنی!

*ودتو واسه خودشیرینی می ندازی جلو؟!

*من هنوز نمی فهمم مگه چیز دیگه ای هم برای کشف کردن مونده!

*چرا قلب شکسته منو کشف نمی کنی؟
.
.
.
.

*اصلا من می خوام باهات بیام!

*فقط باید یه ماه صبر کنی تا مامانم اینا از مسافرت بیان!

*خوب دوست دارم اونا هم با هامون بیان!

*آخه مامانم اینا تا حالا جایی رو کشف نکردن!

*خفه خون بگیر!!! تو به عنوان داماد وظیفته!
.
.
.

*راستی گفتی تو کشتی زن هم دارین؟
نظرات 10 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 09:56

مقسیـــــــــــ هه هه

ته قا بیا مادام
ا وووووو؟
باز هم به زرشششششششک خندیدی؟

مسافر چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 09:56

موافقم

امید چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 10:34 http://garmak.blogsky.com/

میگن زن بلاست
الهی هیچ خانه ای بی بلا نباشد


باور کن راست میگن
امتحانش بی ضرر نیست

بله داداش
با بی ضرر نیستش
کاملا موافقم

خاطره چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 11:31 http://rahalost.blogsky.com

آخه خدایی هیچ مردی هست که راست به زنش بگه کجا میره؟با کی میره؟کی بر میگرده؟؟؟؟؟و هزارتا بیشتر از این لیست بلند بالای شما....

حالا که گفتی خدائی باید بگم بله
یکیش خود من
وقتی میخوام برم بیرون ششصد تا سوال میشه ولی همش رو درست جواب میدم و حرف آخر رو من میزنم
{ چشم }

ولی از شوخی گذشته من میگم حتی اگر دعوامون بشه که اکثر مواقع میشه ولی دروغ نمیگم حداقل در این مورد

مهستی چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 14:21 http://mz991.blogsky.com

سلام مسافر همیشه در راه
مطلبتون جالب بود . فکر کنم اوایل این سوالات مطرح می شه و یا مواقعی که (بلا نسبت شما و آقایون و خانم های محترم ) زمانی که پالان طرف کج باشه و شیشه خورده داشته باشه و برای طرف مقابل مسجل شده باشه . در این صورت نه تنها این سوالات باید باشه بلکه باید پوست طرف رو کند و اون تفریح و مثلا اکتشاف رو هم بهش زهر مار کرد ...
از شوخی گذشته باید اعتماد باشه و باید جواب اعتماد هم با صداقت داده شده باشه . انشاءالله زمان هم سوالات رو از حافظه ها پاک خواهد کرد.

قبول

حمید چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 15:20 http://hamidhaghi.blogsky.com

خیلی با حال بود

تو هم با حالی که این پست رو گذاشتی

..
آفتاب باش

تا اگر خواستی بر کسی نتابی


نتوانی

ممنون حمید جون

حمید چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 15:30 http://hamidhaghi.blogsky.com

با اجازه به اخرین پستم به نام خودت اضافش کردم

خواهش میکنم داداش

مداد رنگی چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 20:58 http://manui.blogsky.com

عجب دل پری دارید شما!!!

من نه
کاشف دلش پره
مال من که خونه

گندم پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 15:31


بیچاره زنا حق دارن خوب!

بله
این بیچاره ها همیشه حق دارن

ب ه س جمعه 30 دی 1390 ساعت 18:50

:)))
بابا اسم خانومها بد در رفته آقایون که خودشون بدترن
به جونه خودم من تاحالا یه بارم از این همسر خان نپرسیدم کجا میری یا چرا و اینا در عوض خودم هر کاری میخوام انجام بدم باید واسه آقا توضیح بدم!

آخه قربونتم
همه که به مهربونی تو نیستند که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد