خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

روزانه - 388

زمجنونی چو من افسانه خواهی
پریشانی زغم شاهنامه خواهی
مرا فرصت بده راهی بیابم
زاین بی راهه ها راهی بسازم

نظرات 3 + ارسال نظر
کوروش پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 22:42 http://KOROSH7042 .COM

ز مجنونی ره پیوند رفتم
رها بودم ولی در بند زفتم
خدایا وارهان بس نیست رفتن
تو دانی مانده ام هرچند رفتم

فی البداهه(کوروش)

همیشه با فی البداهه هات حال میکنم داداش

خاطره جمعه 30 دی 1390 ساعت 15:17 http://rahalost.blogsky.com

راه ز بیراه نشناسد مجنون بیچاره که همه اوست

واقعا آدم نمیدونه تو این روزا کدوم یکیشون بیشتر بی چاره هستند
مجنون یا لیلی

ب ه س جمعه 30 دی 1390 ساعت 18:47

شعری که کامنت گذاشته بودی قشنگ بود حیف خصوصی فرستاده بودی :(
البته گمونم اشتباها تیک خصوصی رو زده بودی

فکر کنم اشتباهی تیک زدم
چون این روزا
تیکم زیاد شده
ایکاش خدا یه تیک گنده به زندگیم میزد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد