خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

خاطرات یک مسافر عاشق

هر آنچه که در این وبلاگ میخوانید صرفا" یک قصه هست و اسامی افراد فرضی میباشد

روزانه - ۴۰۷

خاطره‌ها یه روز اونقدر دور می‌شن
که دیگه یادت نمیاد تو بودی
یادت هم بیاد
باورت نمی‌شه یه روز تو بودی که انقدر خوب بودی


دوستان چند وقتی هست که دست ودلم به نوشتن نمیره اگر حضورم در خانه های شما کم رنگ هست من رو به بزرگی خودتون ببخشید
امیدوارم که حال و روزم بهتر بشه تا بشتر بتونم خدمت عزیزان باشم
به امید روزای خوب برای آدمای خوب
نظرات 7 + ارسال نظر
م.م. پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 23:44 http://mehdimansouri.blogfa.com

دوست عزیز چیزی که موجب شد تا ما شیفته باشیم، صداقت گفتار شماست. این ویژگی در اندوه و شادمانه گیت با توست . پس شما از آون آئمایی هستی که توی شادی و اندوه دورش پره و هیچوقت تنها نمومونه.
دوستدار تداوم شادی هات

آقا مهدی گل
ممنون
تنها چیزی که باعث شده در داستانهام هم صداقت رو پیشه کنم عبر ت جوانان بوده و بس
بعضی ها فکر میکنن اگر به آقا یا خانم X نرسن همه چی تمومه و من خواستم بگم اگر هم میرسیدید شاید همچین چیز با ارزشی رو ....
بگذریم
ممنون از دقت نظرت

خاطره جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 00:33 http://rahalost.blogsky.com

سلام
خاطره ها باید غبار گیری بشن....شاید چشم بد دنیا نظر تنگی کرده براتون....اسفندی به اتیش بریزید و صدقه بدید....خاطرات خوب همیشه خوب میمونن...اما گاهی آدم حسرت به دل یه خاطره میمونه....
به امید روزگار خوش برایتان

به امید روزای خوب
برای آدمای خوب

رز جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 08:40 http://shosho.blogsky.com

سلام مسافر جان... کجا میری با این عجله... دلم میخاد خیلی زود برگردی و مثل قبلا داستان های زیبات رو بنویسی و ما لذت ببریم..

رز عزیز
آبجی خیلی وقته دست و دلم به نوشتن نمیره
تمرکز افکار میخواد که متاسفانه این روزا کمتر اون رو دارم گاهی با نوشتن یک قصه خودم میشم یکی از شخثیت های داستان و بیرون اومدن از اون حس و حال هم خودش گاهی باعث اذیت شدنم میشه
ولی از خدا میخوام که اون حس رو دوباره توم زنده کنه

امید جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 08:54 http://garmak.blogsky.com/

روزای خوب با ادمای خوب ، خوب می چسبد
شما که خوبش باشید به انتظار روزای خوبش می نشینیم
جمع مان جمع باشد

درود عزیز
غم به دل تان راه ندهید
جلویش سد بزنید
هرکجا هم نشتی داد از پترس فداکار کمک بگیرید

یه دونه باشی داداشه گلم
والا یکی از دوستان هم میگفت میتونی از چیز اسب حضرت عباس هم کمک بگیریم

کوروش جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 15:11 http://www.korosh7042.com/

بیان خاطرات تلخ است
اما تلختر زمانی است که مجبوری درد سر را نگویی و از درد دل بگویی
یا همان لفافه گویی هایی که خفقان اور است
اما بنویس و خودت را سیک کن
اگر چه سخت است
داداش گلم
برای شادی و سبکبالی پرواز آرزومندم

آره داداش
گاهی خیلی هم تلخ میشن

کارینو شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 22:54

و ما بیدار ماندیم

زیرا میدانستیم
او
موسم زایمان پروانه ها
باز خواهد گشت..

دوست گرامی از اینکه میبینم حال و حوصله ندارید بی حوصله شدم...

امیدوارم هر چه زوددتر با انرژی و نیرویی پر از شادی بیایی

ممنونم گله من
من هم امیدوارم

کلبه ی تنهایی من یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 11:34 http://kolbeyetanhaiyeman.blogsky.com

چی شده مسافر عاشق؟
چرا اوضاع روحیت خوب نیست؟
نگرانت شدم

اصلا اوضاع خوبی نیست و هیچ کاری هم برای تغییرش نمیتونم انجام بدم باید شرایط رو تحمل کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد